Satunnaislukugeneraattori-irkkikaveria käyttäen voittaja on arvottu. Potti kolahti Hannalle blogista Hanna menee lankaan. Hanna otteleepi yhteyttä osoitetietojen merkeissä!

Kiitos kaikille kommentoineille! Olin kieltämättä melko hämmästynyt niistä syistä miksi blogiani luetaan, ainakin joistakin. Tiivistettynä voisi mainita soputeltat, lapsikuvat ja kirjoitustyylini. Moni pitää rehellisyydestä, rempseydestä ja siitä ettei hienostella. Rehellisyys ja rempseys.. No mä nyt vaan oon tämmönen. Moni mainitsee neuleiden runsaslukuisuuden ja monipuolisuuden (tämä hämmästytti ehkä eniten, eihän mulla mitään koskaan valmistu), joku elämänmakuisuuden, muutama kuvat (en ole mitenkään turhantarkka kuvista, kuhan nyt näkyy mitä se esittää..), jokainen jotakin. Mieltä lämmitti huomata lukijoissani ihan uusia tuttavuuksia joiden blogeissa en ole ennen käynyt, ja toki kaikkien tuttujenkin kommentit piristivät mieltä. Voidaan siis vetää lopuksi johtopäätös, että minä olen vain niin ihana!

Marjut. Aika säälittävää hei. Siellä oli joku kysymyskin.. Ei ainakaan mitään kalastelua? Mutta minäkin pidän sinusta! Laitahan osoitetta tulemaan niin saat säälipalkinnon :-)